Re: Søknad om setebruk

Hallo Superagentmester

Håper du fanger noen skurker om dagen.

Det er greit at du låner stolen min da. Bare sett den opp i rett stilling når du lander. Da er det enklere for meg å komme opp i skuffen neste gang.

PS: Jeg så det var noen som hadde sølt litt vin i vinduskarmen sist. Om du har en klut for hånden, så tørk det gjerne bort.

 

Mvh

Fnate

 

———- opprinnelig e-post ———-
Fra: “Agent Discus” [email protected]
Dato: 27. juni 2014 16:09
Emne: Søknad om setebruk
Til: <Fnate>
Kopi:

Tjære Fnate

Jeg ser at sete 62K er ledig på noen flighter i første halvdel av juli.
Jeg har hørt at du er på “ferie” (jobber for pappa) og ikke skal bruke
setet akkurat da. Jeg håper det er greit at jeg bruker det på en rundtur
for å sjekke at alt er tipp-topp og at ingen andre har laget noe bøll med
det. (Jeg skal ikke forsøple i skuffen, og jeg skal børste bort smulene
etter meg)

Mvh,
Agent Discus på nye oppdrag

3 kommentarer
    1. Fnate, hvis du treffer på Agent Discus så ville jeg sjekket at han ikke har en beholder med noe svart gugge oppi, og noe fjær på seg, før jeg hadde nærmet meg ham!
      “Tjære Fnate” O_O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg