Marriott med godtepose

Etter en grusom natt på Pappas sparebluss har Fnate fløyet til Edmonton og så kjørt til Calgary. Der er skikkelige hotell billig nok for Pappa igjen. Fnate er på Marriott Calgary airport. 

 

Et par ting skiller seg ut. 

 

1. Fnate kan sitte i vinduskarmen og se BA takse inn til gaten sin. Da kan Pappa lengte etter Mamma og Fnate lengte etter skuff. 

Men mest av alt er det nr 2 som gjør at akkurat dette hotellet skiller seg ut. På forrige “hotell” fikk ikke Fnate en gang tusle rundt selv. På dette hotellet gikk Pappa opp i kantina i 7 etg for å hente en sårt tiltrengt brus og kom tilbake med godtepose til Fnaten sin. 

– “de har godteribar med egne godteposer man kan fylle opp og løpe ned på rommet med????” – sprø Fnate vantro, mens han myser oppi.

– “Du behøver ikke løpe engang. De hjelper deg med pose så snart du nærmer deg krukkene med Skittles, MM, gummibjørner og lignende” – sier Pappa. 

 

Fnate blir bare sittende og måpe. Og med munnen full av gummibjørner er det ikke utelukkende enkelt å måpe. Men han prøver. Viktig å måpe litt. 

 

Han vil aldri bo noe annet sted på hotell. Heretter blir det utelukkende Marriott på Calgary flyplass. 

4 kommentarer
    1. @Martin… ja, joda… men hvorfor skal man til Haugesund.. foruten grunn? De har jo ikke engang utstyrt seg med et skikkelig Marriot-hotell…
      Nå skal det sies at jeg visstnok delvis kommer fra Haugesund, så ikke et vondt ord om det stedet 🙂 Men før jeg gir det et nytt forsøk skal jeg en snartur til Tokyo, heldigvis på Marriot (gruer meg likevel litt, samtidig som jeg gleder meg)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg