Klar for tur i ny-sekken

Pappa har bytta til seg en ny sekk fra Onkel Utflyttet. Den ble solgt ganske heftig inn, da den til og med har luftutslipp nederst i Fnating-lommene på siden. Det betyr at ved luft i magen, er det plenty muligheter for ventilasjon.

 

Praktisk.

 

Så nå skal Fnate teste dette på tur til Stockholm.

Innledningsvis kan det rapporteres at komforten er bra, utsikten fenomenal og at det meste av teknikken fungerer. Så Fnate er klar for tur.

 

Han kan heller ikke unngå å legge merke til at han ikke er alene om å bli med Pappaer på tur.

Det er tydeligvis også et internasjonalt akseptert faktum at det har positiv innvirkning på tiltrekning av mammaemner.

 

Så siden BMW har begynt å ringe og gnåle om at vi snart på bestille ny bil, mener Fnate at det er svært viktig å få en som også passer han på best mulig måte.

4 kommentarer
    1. Få pappa til å kjøpe en sånn bil uten tak. Da har du samme fordelen som sekken, med fri lufting av Fnatingsmygere. Også er de sikkert billigere når de ikke har tak.

    2. Jeg kom i prat med en veldig søt flyvertinne fra Sri Lanka i går – og hun fortalte at hun hadde 100 teddybamser hjemme, og viste meg han som var sjefen for hele gjengen, og som hun alltid hadde med seg på tur. En virkelig flott fyr, som også hadde fått ansvaret for alle nøklene til mamma. Han var for anledningen kledd i stilige gevanter, og satte øynene strengt i meg da jeg virket til å bli i overkant ivrig og pratsom med mamma.
      Han var allerede 15 år, og siden mamma for 8 måneder siden også hadde produsert en baby, hadde han bestemt at nok var nok, og at mamma for en stund måtte holde seg hjemme. Man kan si hva man vil, men når det kommer til stykket ville faktisk både den nye babyen og han selv sette pris på en litt roligere periode (iallefall noen dager eller uker). Dessuten var Pappa visstnok håpløs på bleieskift (velkjent triks).
      Derfor hadde han bestemt at dette var mammas nest siste tur som “the best crew ever in the this universe”, og at hun nå var satt på bakken inntil videre. Jeg ble helt stum, og klarte ikke å si noenting meningsfullt. Skjelvende tok jeg et par bilder av henne og Mr President Bear, fikk litt mer voksenbrus, og gikk rett i apatisk liksom-tenksom modus. Mens jeg egentlig bare tumlet med de samme enkle tankene om og om igjen. Fint da at Tom Hanks hadde større problemer enn meg med å takle noen gamle uoppgjorte greier fra middelalderen. Makan ? noen blir aldri ferdig med fortiden.

    3. RobertH: Åj åj åj. Hva skal jeg si. Som vanlig er du et oppkomme av nobel oppførsel. Pappa lurer på om du er sikker på at hun ikke bare hadde food-baby? Det løser seg i hvert fall etter et besøk på ramma.
      Ellers forstår jeg godt han fyren med nøklene. En av oppgavene er jo liksom å passe på. Men det kan virke som om det var litt sent å passe på akkurat henne.
      Man blir litt tankefull.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg