“I VOTED”

Stor dag for liten Fnat. I dag leste jeg og Pappa nøye igjennom vedtektene og fant ut at siden jeg har betalt årsavgift har jeg stemmerett i et årsmøte. 

 

Pappa har ofte stemmerett i ting. Jeg har aldri hatt offisiell stemmerett før, og gleder meg forferdelig mye. Det er årsmøte allerede neste torsdag, så jeg har begynt å arbeide med alle benkeforslagene mine. 

 

Jeg tror også jeg har mulighet til å kunne protestere på en del ting, og foreslå endringer i referater.

Heldigvis har vi en lang flytur hjem i dag, så jeg kan jobbe med detaljene. 

 

Jeg skal vaffal forsøke å få så mye som mulig ut av dette, da det kan være siste gangen. Begriper ikke hvorfor, isåfall, men livet har lært meg at skuffelser oftest kommer i flokk. Evt. bare i form av Pappa (mitt konstante irritasjonsmoment)

 

Åj åj åj… Hvor mange benkeforslag kan man ha, mon tro?

 

Og er det lov å nominere seg selv til kasserer. Det ville blitt perfekt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg