Men hva med MEG???

Fnat do Iguazu har vært en enorm skuffelse. Enorm skuffelse!!!

 

Mens Pappa har vært rundt på i pirathovedstader har jeg bare måttet sitte i vinduskarmen på rommet og ikke fått lov til å være med. 

Jeg vil også til pirathovedstad. Det er masse jeg kunne lært skurkene i Ciudad del Este. Masse. Det er jeg sikker på.

 

Dagen etter dro Pappa med selveste storskurkosaurusen til en diger foss og kjørte båt og så en kvist som diltet rundt av seg selv. Hva gjorde jeg?

 

Satt i vinduskarmen… til kl 17. Så la jeg meg i protest inni den helt tomme minibaren, så Pappa skulle se når han kom hjem.

Det er ingenting for en Fnatt på IBIS hotellet i Foz. Ingenting!!! Og så skjønner de meg ikke når jeg forsøker å ringe ned etter brus, i det minste.

 

“Donde esta della Fnate åj åj åj… mucho coca cola. Grande mucho åsså da. Prontosaurus!!!”

– “Que?”

 

Jeg skal aldri dra på IBIS igjen i hele mitt liv. 

 

Men i morra er det min tur igjen. Vi drar videre til Colombia, og der skal vi bo på Fnat Seasons. Da er det min tur. Bare min, og Pappa kan ta seg en bolle (men bare hvis han lar meg spise den opp).

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg