Fnate titter ut av vindu

I serien Fnater titter ut av vindu kommer nå denne…

Fnate fløy mye United før. Men i det siste har det nesten bare vært American Airlines. De er liksom kule med Fnater. Han får alt han orker av brus og Skittles, uansett hvor i flyet han sitter. Og så er det kantina på Denver da. Fnate er “alltid” på American kantina. Om han ikke er der i utgangspunktet, pleier Fnate å vræle, og så drar pappa opp kortet sitt og ordner biffen. 

 

Men i dag er ikke Fnate der. Pappa insisterte på å dra på United kantina. Fnate er ikke blid… men de har fikset store selvbetjente sjokoladedispensere og serverer brus i store glass nå. 

 

Det er vanskelig å være så fryktelig sur. Så han må snu seg, så Pappa ikke ser at han smiler, der han har hånda dyyyypt nedi sjokoladeskåla.

 

Neste stopp Pittsburgh. Det er stålbyen. Pittsburg Steelers og sånt. Det er akkurat som Lillestrøm. Lillestrøm er jo Flisbyen, og alle har hørt om stålflis. Same-same-but-same

7 kommentarer
    1. Men men men – har det klikket helt for pappaen din nå, eller? Bare fremmede selskaper… Og med de ryktene om noe rart med Las Vegas senere og sånn. Det lukter grevling lang vei

    2. Ja… Pappa er skroting. Nå er vi tilbake på Admiral Klubben. Der kommer de løpende etter meg med brusbonger. Det er liksom ikke værre enn det. Hvorfor kan han ikke bare lære?
      Må finne ut av de Fnat Vegas tingene. Skjønner ingenting av hvordan vi skal komme oss dit. Har bare billetter hjem

    3. Hm… Må hacke telefonen til Pappa når jeg kommer hjem. Har utviklet et eget hakke system som jeg har litt tro på.

    4. Foreslår at du heller hacker e-mailen til Pappa, der vil nok alle billetter vises uansett om det er BA, AA, UA eller andre flyselskap.
      Hvor befinner neste vindu, som du titter ut av, seg?

    5. Usikker… Når jeg titter ut nå ser jeg bare et skilt med “vers L’aerogare dans”, og en kloKke. Så jeg tipper jeg er i byen Aerogare Dans

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg