Sikringskost er viktig

Fnate har akkurat komme hjem fra en ørliten jobbtur til Berlin. Der bodde han så klart på stambula, Kempinski. Av en eller annen rar årsak havner han alltid i tredje etasje.

 

Det eneste unntaket han husker er da han hadde President Suiten, men da var Mamma med. Hun skulle imponeres. Hun ble imponert også, men iflg Pappa hjalp det ikke stort. Denne gangen bodde han på en ganske mye mindre  suite, men det er greit for Fnate. Senga kan hoppes i og det er stor minibar. Stor nok til at det enkelte ganger er vanskelig å velge hva han skal begynne med.

 

Alpesjokolade eller gummibjørner?

Men nå er han altså hjemme… en liten stund… for i morgen skal han ut på tur igjen. Da er det Wien, Bratislava, Rubano og Venezia som står for tur. Jobb det også, og Fnate lurer veldig på om det blir minibarer underveis.

 

Han er nokså sikker på at han får minibar på NH Airport hotel i Wien. Men i Rubano er det noen han ikke kjenner som skal bestille. Da kan man aldri vite.

 

Så han laster opp tromma med sikringskost før avreise.

Bamse Mums er fenomenal sikringskost.

 

Så er det bare å stålsette seg for turen i Stanislav sin blodtrimmede, Limited Edition, Subaru Impreza WRC fra Wien til Bratislava.

 

Det lønner seg ikke å være “risig i kistan” når man setter seg inn der. Da kan det bli flere bremsespor en dem i veien.

4 kommentarer
    1. Tror jeg har bodd på NH Airport hotellet i Wien, husker ikke hvordan det var med minibar, men traff en rar fyr der. Han hadde en t-skjorte det stod Pimp my Dash på.

    2. Må bare beklage, dette var før jeg lærte hvor viktig det er med minibar. Skal skjerpe meg i fremtiden.
      Det hotellet jeg er på akkurat nå har ikke noe minibar på rommene sine, er en plass mellom 12 og 15 m2 stort rom jeg er på nå. Det er sikkert mindre enn badene i suitene du pleier å bo i.
      Slipper heldigvis å betale for det, får faktisk betalt for å være her!

    3. Jeg pleier egentlig ikke bo i suiter. Pappa er nemlig en gjerrigknark. Jeg pleier egentlig bo omtrent på 15m2 jeg åsså. Også får jeg ukepenger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg