Fnate opplever jordskjelv på 6,7 på richter skala.

Plutselig ble Fnate og Pappa kvalme der de satt på hotellrommet etter en lang dag. Ingen skjønte noen ting før Fnate tittet opp og så gardinene svaie på hotellrommet. Det var ingen tvil. Det var Fnates første skikkelige jordskjelv. 

 

Han klamrer seg til brusen sin der han sitter.

Noen minutter senere kommer bekreftelsen. Jordskjelv på 6,7 på Richter skala i Vancouver. Akkurat der Fnate er. 

Fytti katta etc etc etc. Bra han skal til Edmonton imorra. Det nytter ikke at det skal riste sånn om man skal få sovet skikkelig. 

5 kommentarer
    1. Håper du ventet litt før du åpnet colaen etterpå. Er kjedelig å få cola over seg når man åpner den.

    2. Skjønner godt at Fnate ble “shaken, not stirred” – og selv om det høres litt James-Bond-tøft ut, så er faktisk det motsatte langt å foretrekke 🙂

    3. BSSW: Den var egentlig åpen, men jeg holdt meg fast i den, for om blokka datt ned ville det være praktisk å ha litt Cola å kose seg med til hjelpen kom

    4. Ja, på dine vegne – jeg ble jo engstelig for at du skulle bli alt for oppskaket.. men jeg synes du taklet det bra jeg, Fnate. Lurt å holde seg fast!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg