Fnate vil lære seg hva Pappa gjør

Mens Tellef og Helge nekter å komme ut av bag’en etter at de forlot Wyoming, Har Fnate et noe mer pragmatisk forhold til det hele. Han er deppa, men innser at sånn må det være. Dessuten har har assistenten til Pappa handla inn uhørte mengder brus. Så hvor galt kan det være?

 

Og så har han begynt å følge med på hva Pappa gjør når han jobber. Han studerer ivrig forberedelsene.

Han begynner nemlig å få en følelse av at han kan gjøre Pappas jobb. Han har begynt å se mønsteret i hva Pappa gjør nemlig. 

1) Pappa sier en hel masse vås

2) Så spiller han en låt

3) Så sier han enda mere vås

4) Så smiler han til tar mange i hånda og sier ytterligere vås

5) Så tar en pause og drikker brus.

 

– “Dette kan jeg klare” – tenker Fnate for seg selv – “Da kan jeg kjøpe så mye brus jeg order med pengene jeg tjener“. 

2 kommentarer
    1. Hvis pappa har en assistent som du sier, så er det jo enkelt. Bare få assistenten til å gjøre alt for deg.

    2. Martin: Hmmm. Det var en god ide. Jeg må få en assistent. Helge kanskje?
      Da kan jeg bare lene meg tilbake sånn som sjefer gjør. Drikke brus, rape og smile mens de tjener masse penger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg