Fnate ombord – Kakefnat

Etter episoden med kjeksene blir Pappa og Fnate sittende litt ved siden av hverandre i kantina og skule på hverandre. Fnate har fått dekket det værste kake&brus-behovet sitt og har dermed fått konfigurert knollen sin igjen. Ihvertfall nok til å innse at det kanskje gikk litt over styr denne gangen.

 

– “Ja, ja… Livet går videre Pappa? Gjort er gjort… Elg er elg?” – mumler han. Pappa svarer ikke, bare børster han ren for kjeks og gir han litt skikkelig kokos i knollen. Deretter bærer det mot flyet. Fnate har bestemt seg for å oppføre seg ekstremt orntlig denne turen. Bare for å kompensere. Det begynner med å bestille brus til seg og Pappa. Ikke noe løping og raiding. Bare enkel og grei bestilling. Han har til og med på seg en av badgene sine. Fnate synes den sier ALT om dagen i dag. 

Deretter, for virkelig å flotte seg, leser han økonominyhetene. Han fikk denne avisen til jul av tante B og har fremdeles en rekke intrikate kapitler igjen.

For de som lurer så tilhører den grønne flasken i bakgrunnen Pappa sin brus. Fnate drikker ikke sånn brus! – “slankebrus” – sier Pappa.

 

Etter dette er flyvertinnene så imponert over han at de vil overraske. Hun ene kommer luskende bort og spør om han spiser kake. Fnate blir bare sittende å smile. Pappa må svare at visst spiser Fnate kake. Da kommer hun tilbake til Fnate med et stort fat kake. 

Fnate er mildt sagt strålende fornøyd og titter smørblidt bort på Pappa. Pappa kan ikke røre kakene på grunn av slankekuren sin, og må for første gang i sitt liv si nei takk til BA’s kakefat. 

 

– “Jeg kakeFnat… KAkeeee” – Fnate er tilbake i kakemodus. Er det rart han liker å fly BA?

 

6 kommentarer
    1. Sa BA sine ansatte noe til SAS-badgen?
      Har du ringt til LH og AC for å si ifra at de å fore meg med is og kake, slik at det er nok igjen til du kommer hit til Sponnodulu? :p
      Har fått enten is, kake eller cookie på nesten alle flightene mine, pluss i en kantine, i løpet av turen min så langt :p
      Det er mulig at vi var i samme område mens du fløy til Fnat Francisco, var over ødemarken midt i Canada ca samtidig med deg. Hadde jeg visst det da så hadde jeg vinket!
      Kos deg i Fnat Francisco!

    2. Et stk fornøyd Fnat kan sees på flere av disse bildene! Kake, brus og økonominyheter. Rett og slett fnatastisk.

    3. BSSW: Hallooooo. Er du fremme i Sponnodulu nå? Har ikke ringt dem, men det burde jeg sikkert ha gjort. Det var dumt at vi ikke fikk vinket til deg, men… Nå er jeg allerede videre i Seattle. God tur. Si at jeg kommer.

    4. Hoy hoy, Seattle! Der har man kost seg mer enn en gang ja.
      Har ankommet Sponnodulu ja, idag har jeg kjørt rundt på øya (Oahu). Akkurat nå sitter jeg på en restaurant i Kailua og venter på pizza.
      Kos deg i Seattle!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg