Lurifnat med egne visittkort

Fnate har jo lenge vært Velferdsoffiser i firmaet til Pappa. Det er en jobb han, i minste i flg seg selv, utfører til punkt og prikke. Ingen har så mye velferd som Fnate. Og så får han bonus. Det er fint.

 

Men han har følt seg litt tilsidesatt siden han aldri har fått skikkelig epostadresse og visittkort. Omsider ga Pappa seg og Fnate fikk bestille. 500stk kort i “kåmpany-design” og fineste papirsort.

Det er en stor dag og Fnate gleder seg til å kunne dele ut i øst og vest. – “Mitt kort… kremt… Mitt Kååårt…” – Han øver seg.

 

Da han skulle velge seg en epostadresse var han aldri i tvil. Han har alltid skuff nummer 62K på BA, så det var det det måtte bli. No more, no less.

Åh, for en dag. Imorra – altfor tidlig – skal han ut på jobb igjen. Til Sverige. Han håper å få delt ut noen allerede da.

4 kommentarer
    1. Aj aj aj! Disse var skikkelig tøffe! Og så 500 eksemplarer a gitt! Limited Edition?
      Jeg vil gjerne bytte til meg et kort. Mitt visittkort har en Dumbojet i solnedgang på forsiden.

    2. Man er ikke stor før et eget visittkort er ordnet, så gratulerer med veksten Fnate! Unge Karlsen lurer på om det er mulig å få et eksemplar slik at jeg slipper å tenke på jobb og alt det der bryderiet hver gang jeg åpner lommeboken og ser mine visittkort..!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg