Alenebror???

Gutta har flyttet “Bora Bora simulatoren” ned foran TV’en siden det begynner å bli kveld. Pappa har kjøpt potetgull. Det er en fin kveld. Tellef strigomler potetgull. Helge har inntatt rockestjernemodus og “chiller” mens Fnate ligger og tenker høyt.

Han har rotet seg inn i et nytt dilemma.

 

– “Jeg har jo en bror…” – begynner Fnate.

– “Yeah maaaaaaan” – sløver Helge. Tellef bare gomler potetgull.

– “Han er hos Mamma. Jeg er ikke hos Mamma. Broren min har en annen Pappa. På en måte en halvbror. Han heter Leon. Mamma bor heller ikke sammen med Leon’s Pappa. Eller min Pappa. Mamma forsørger Leon og er alenemamma. Pappa er eneforsørger for meg. Han er alenepappa. Jeg har ingen bror som er her. Betyr det at jeg er alenebror?” – Fnate babler i vei. Muligens litt påvirket av tåfisen til Helge.

– “YAMAN BANANA!” – utbryter Helge. Tellef gafler i seg resten av potetgullet.

Fnate mener det bør soves på saken.

Ingenting er som en real Cowboy-strekk for å løse opp i mentale floker.

 

Tellef spiser potetgull.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg