Fnate vil se filmen “TED”

– “Pappaaaaaa. (Raaap) Jeg vil se filmen TED. JEg vil, jeg vil, jeg vil. Hallo forresten.” – roper Fnate i det samme Pappa låser seg inn denne søndags kvelden. “HÆÆ?” – Mumler Pappa. Han skjønner ingenting.

 

Fnate har vært hjemme alene en helg for første gang på årevis. Pappa har nemlig vært på tur et sted der det er null interessante ting. Han har bodd på internatskole uten TV, mobildekning, internet, minibar eller kiosk. Da ser Fnate null grunn til å være med. Han er istedenfor hjemme alene.

 

Når Pappa kommer seg orntlig inn i leiligheten er det et kaos som møter. Skuffen til Fnate ser bomba ut, og selv halvt ligger han i stolen med skjorta  bretta opp etter å ha slurpet i seg kollosalt mye brus. Pappa spør forferdet om han har sittet og drukket brus og sett TV hele helgen. Fnate svarer med å rape til 5.

Og nå vil han altså på kino og se “TED”. Etter å ha skrapt sammen Fnate og støvsugd han under armene tar Pappa en titt på traileren på nett og konklusjonen er umiddelbar. Fnate skal ikke se TED.

 

Det blir store protester, men til slutt er det bare å gi opp og tasse til skuffen sin. Heldigvis er det kun to dager til bursdag.

5 kommentarer
    1. Jeg og mammaen til sparkende foting så “Ted” i går. Den kan anbefales til Fnate og co 😉

    2. Først og fremst: Jeg og Pappa har diskutert om Bris er brus…
      Overkvalitetskontrollmester: Fåkke lov av Pappa. Han sier det er 11-års grense. Grompf.

    3. Ouff, prøvde å si det til Pappa. Men han tviholder på at det ikke er noe for meg. Skal spør Bestemor imorra når jeg har bursdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg