Får Fnater sånn frokost hos KLM????

Fnate har en veldig gjenstridig onkel i Hong Kong. Selveste Onkel F. Det er den samme onkelen som Fnate mistenkte for å lage falske Japp i Kina. Onkel F mener mange ting som Fnate synes er merkelig. Noen ting er i følge Fnate rent frem urimelige.

 

En av disse er forkjærligheten for KLM. Fnate har flydd med KLM. Både til Kina og til Mexico. Det var ikke noe morro.

 

Så Fnate har rett og slett et spørsmål til Onkel F. Får Fnater sånn frokost før de lander om de flyr KLM???

Fnate sier at han riktignok ikke skal være påståelig, men han mistenker at svaret er…. NEI!

3 kommentarer
    1. Hei Fnate, jeg har aldig fått sånn frokost på KLM!!! Men hvor er kaffien din? Jeg får alltid tre kopper kaffe sammen med en liten søtsak. Noen ganger har jeg med meg en søt sak selv….. Si bare ifra dersom jeg skal få tak i noen greie søtsaker til deg, MOQ 1K. Nuss fra Onkel F

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg