En bjørn på første klasse?

“Hæææææææææææææ?” – Fnate reiv av seg høretelefonene og øyemasken. Pappa hadde akkurat sett at en bjørn hadde bestilt seg billett på selveste første klasse.

 

Fnate hiver seg rundt og titter… Det vil vel egentlig si, han nistirrer.

 

“Det var en ekstremt underlig bjørn” – mumler Fnate. “Han heter Lillebjørn” – forteller Pappa.

 

Fnate var ute av høytiden og inne i hverdagen uten helt å ha behøvd å oppleve overgangen. Når Pappa deretter graver frem litt hverdagsbrus og en hverdagssjokolade innser Fnate at hverdager ikke nødvendigvis er så værst de heller.

 

Og til Søndag skal Fnate også på langtur med BA. Ikke på første klasse, men han skal sannelig gi Superkantina valuta for besøket.

 

God tur Lillebjørn!!!!! Det er bare å trykke på bjelleknappen og si du vil ha brus. Det står ferdig sjokoladefat rett bak dere mellom sete 2A og 2K. Første klasse ruler for små fyrer.

2 kommentarer
    1. Hvorfor er det så oppsiktsvekkende med en bjørn på første klasse? Det har jo vært elefanter og elger der før. Takk for tipset om brusen, forresten, og god tur på søndag. Jeg gleder meg også til denne kantina, som jeg dessverre ikke fikk prøvd fordi pappa’n min glemte meg igjen hjemme sist han var der.

    2. Jeg har ikke sett noen bjørner der før, bare. Men jeg har sett masse sjokolade. Du må sørge for at du får bli med da. Pappa glemte meg en gang også, men det skjer neppe igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg